tisdag 4 januari 2011

Dislike people with no respect!!!

Idag blev jag lite ledsen på en nej f-låt 2 människor vilka jag inte tänker nämna vid namn, men ärligt talat kan man inte visa lite tacksamhet för ngn som alltid ställer upp när det behövs och gör saker som egentligen inte ingår i den personens arb.uppgifter men som alltid alltid gång på gång ändå får göra dessa grejer för att det inte finns ngn annan som gör detta, dessutom blir dom huvudsakliga arb.uppgifterna lidande.....Argghhhhhh jag blir så trött!!! Och när den här personen då vill vara ledig ett par dagar för att umgås med sina nära o kära så får denne skit kastat över sig, öööö daaaaaaaaahhha......för att den då inte är där och kan utnyttjas!!!
Det var den ena personen och den andra spydde bara galla fast den inte har rätten att uttala sig över huvud taget......... Men jag reser mig upp skakar av mig och går vidare jarååå!!!! Tänker inte låta mig påverkas av detta!!

2 kommentarer:

  1. Det är rätt Christine! Ta ingen skit!!!

    SvaraRadera
  2. WTF!!! Fy vad pissigt!! Synd om dem som inte fattar vilken bra tjej du är! Deras förlust! Helt rätt, res dig upp, skaka av dig! De är inte ens värda din energi! U ROCK GIRL!!

    SvaraRadera