torsdag 28 oktober 2010

Weekend i Göteborg:)

Äntligen har den här helgen kommit då jag ska åka ner till Sveriges ...-sida;) och träffa my BFF for real!!!
Trodde nästan att jag skulle få lov att ställa in då vår yngste Einar kräktes häftigt igår kväll och då tänkte man ju att, jahapp det var det!!! Nu blir vi alla kräksjuka och jag kan inte åka.....Kul jättekul!
Men vi gick alla och sussade och vaknade i morse utan några otrevliga avbrott, puuuuuuh!!
Så nu har jag packat min så kallade "cabinbag" och är redo att hoppa på bussen till U-sala imorgon bitti för att sedan ta tåget vidare mot Sthlm och sen Gbg :) Min bästa P har planerat helgen in i minsta detalj såklart, för sån är hon, hon är bara bäst helt enkelt. Vi har mycket att "catcha" upp då vi inte har setts på ca 2 år, 2 ÅR!!!!!!!
Det är alldeles för lång tid!! Men jag vet att det kommer att bli superduperfantastic:)
Uppdatering kommer efter helgen, See ya´all later!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar