måndag 4 oktober 2010

Jag är nybörjare!

HEj igen, jag är ju en riktig färsking på att blogga, jag vet inte riktig hur man gör men jag antar att det
bara är att skriva det man känner för.... Eller? Sen om ngn kommer att läsa det kvittar faktiskt. Jag känner bara att detta blir som en slags terapi för mig, ibland kan man inte säga det man tänker.....

Har de senaste veckorna haft en del olika bekymmer med hälsan, inget allvarligt men jag fick lämna prover hos "il dottore" för kanske var det ämnesomsättningsfel el ngt liknande....Men i fredags då ringde doktorn som vi kan kalla Karin och sa att det inte var ngt med sköldkörteln, däremot så hade jag lågt HB och hon ville utreda vidare om jag kanske hade järnbrist...Därav min otroliga trötthet och downperiod el kanske det bara är stress-symptom??? Who knows?

1 kommentar:

  1. Jag har börjat att äta bättre (långsamma kolhydrater) och har blivit galet pigg. Helt underbart efter ca 5 år i dvala ;)
    Kram

    SvaraRadera