onsdag 12 januari 2011

Min finaste Olle...

Min finaste Olle,
jag blir så arg när jag får höra att ngn varit dum mot honom:( kan inte han få vara ifred bara och göra det han gillar och bara få vara som han är... Ja Olle är inte som andra barn, men han är inte heller så annorlunda, han pratar kanske inte som en vanlig 7-åring men det beror på att han började prata först när han var 3 år och då var det bara enstaka ord, men samtidigt vilket ordförråd han har och vilken underbar kille han är....Ganska ofta säger han, Mammis jag älskar dig!
Och till sin fröken hade han sagt igår på första dagen efter jullovet; " jag har saknat dig finaste fröken" hur gulligt är inte det??? Han har så mycket kärlek i sig och det är tur för då vet han att han inte behöver bry sig om en sån där dum kille som inte vet bättre...Men jag kommer att sätta ner foten om detta fortsätter... Har bra tilltro till fröknarna i alla fall att dom oxå sätter stopp för denna lismare.....
Olle du är bäst!!! låt aldrig någon säga något annat!! All kärlek till dig <3

2 kommentarer:

  1. OLLE ÄR BÄST! Ingen protest!

    Så dumt att folk gör sådana där grejer. Olle pratar ju precis hur bra som helst, allvarligt: Hur många har ett så empatiskt ordförråd som han? Han är liksom känsloexpert och det finns många retsamma pojkar som inte alls kan uttrycka kärlek och omsorg ens en hundradel så bra som Olle kan!!

    Ja, jag delar din ilska, kompis, men det vet du ju redan. Var bara tvungen att prisa Olle litegrann!

    SvaraRadera
  2. Finaste Olle!! Fy vad tråkigt, de är bara avundsjuka på all kärlek, empati, vänlighet och humor som Olle har. GO Olle!! DU ROCKAR FETT!!!

    SvaraRadera