torsdag 30 december 2010

Bröllopsdag!

Imorgon är det Johans och min 8:e bröllopsdag och jag kan inte fatta att tiden har gått så fort??
Ja det har ju hänt massor med saker under dessa 8 år såklart men ändå...jag som inte stod ut med en och samma kille i mer än två månader typ innan....Det säger väl allt :)
Vi började träffas för snart 11 år sen (2 jan 1999) och jag minns mycket väl våran första date i Sthlm. Vi började på Blå Porten på Djurgården och satt där i timmar och bara pratade och skrattade och jag minns hur jag tänkte att ååå villka fina blå ögon han har och vad rolig han är!! <3<3<3 Sen fortsatte vi mot Cosmonova och sen ville daten inte riktigt ta slut, vi ville fortsätta vara med varandra....
Johan bjöd med mig till fasionabla Djursholm på en "AfterNewYearsParty" hemma hos hans fantastiska grannar Rol o Marjon som oxå blev mina grannar sen;) Jag blev ju livrädd först och tänkte Ohooo, ska jag gå på fest i Djursholm, jag en simpel arbetarflicka från Norberg.... Men jisses vilken fest och vilket mottagande!!! Alla var glada och ännu mer glada över att se Johan med en ny tjej.....T o m hans ex svåger med fru var överlyckliga att jag dök upp från ingenstans.
Ja på den vägen fortsatte det, lite oroligt och ovisst till en början men efter en underbar helg i "Vårat Flängan" så visste vi båda att detta var något speciellt något som inte skulle kastas bort, och jag är såå lyckligt lottad som har en sån fin man, den bästa mannen och den bästa pappan till dom finaste bästaste killarna i världen. Tack Johan för att du finns och att du är "my rock" u rock my world!! ;)
Älskar dig för evigt!!! Nu fortsätter vi in i 2011 och fortsätter vårat liv tillsammans så som bara vi kan!!!

2 kommentarer:

  1. Han verkar som en hyvens kille den där Johan ;) GRATTIS till er båda, det är få förunnat att ha ett så fantastisk förhållande som Ert - you guys rock!!!

    SvaraRadera