onsdag 15 december 2010

Utklassad i Monopol JR!

HEj
Nu var det längesen igen som jag skrev ngt, hemma igen och vabbar, Martin har varit förkyld o hostat i några dagar och idag en extravilodag att ta igen sig.
Vi har just spelat Monopol JR och jag blev totalt utklassad och bankrutt, vilken förnedring.....
Trodde inte att jag skulle tycka att det var så kul att spela spel, men det var det faktiskt.
Hann med en tupplur innan också och det var sååå skönt. Denna vinter ta kål på mig, mörkret, kylan och tidiga mornar är inget för mig:( Men det är väldigt vackert med snö i alla fall....Man måste ju försöka se ngt positivt i mörkret. Eller hur??
Jag har oxå insett att jag verkligen har ett äkta "fan" hon heter Hagar och är 7 år:) Hennes brorsor är bästa kompisar med Olle o Einar och hennes mamma och jag är väninnor. Det är lite extra fint tycker jag att hon vill vara och se ut som jag när hon blir stor. I alla fall vill hon ha mitt hår har hon sagt:) Söt!
Ciao friends out there...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar