tisdag 7 december 2010

Sällan.....

Är sällan in här och uppdaterar denna blogg, är typ supersämst på detta.....har aldrig riktigt tid känner jag:(
Men idag blev det typ årets kortaste arb.dag, kom till jobbet ca 8.30 och fick åka hem igen 45 min senare då Martins fröken ringde mig och sa att han var sjuk.... så nu passar jag på att skriva lite.
Det känns som om tiden bara rinner förbi en och i dessa juletider så är det ännu mer stressigt, och man ska hinna med så mycket. På jobbet är det ju heeelt galet och jag har ju egentligen inte alls tid att vara hemma..........Men barnen går alltid först!!
Har varit väldigt fundersam över ett erbjudande som dök upp på jobbet och det var att börja jobba i V-ås som merchandiser/butikskommunikatör åt både IS o Esprit då mina bossar även äger Esprit butiker och ska öppna en ny i V-ås nästa höst och det är väl inget att fundera över tänker ni!! MEn det kanske betyder att vi måste flytta så småningom och det vet jag inte om vi vill....Fast det tror jag jag ifs att vi inte behöver det tar kanske 5 min längre att åka dit istälelt för U-sala. MEn idag så pratade jag med min chef Kaka:) och han sa att jag inte skulle ha panik över det där och att jag finns med i deras tankar och det är ju trots allt ett tag kvar innan den tjänsten ska tillsättas. Spännande i alla fall....fortsättning följer.....

1 kommentar:

  1. Det är spännande det där...inte behöver ni flytta Chrilla, allt ni behöver finns ju HÄÄÄÄÄÄR =)

    SvaraRadera