måndag 8 november 2010

Ingen bra dag.....

Idag var det en sån där tråkig jobbig måndag, och jag blev så trött efter jobbet. Och när jag sen stressad och sen hämtade killarna så var dom uppjagade och bråkade och höll på då fick jag nog!!! och jag blev så arg att jag fick ett utbrott, sen fick jag dåligt samvete och började gråta istället:( Ingen kul dag......
Men i morrn är det nya tag och jag ska inte vara så irriterad på pojkarna och försöka lyssna bättre och så hoppas jag att dom gör likadant....
Godnatt på Er!

3 kommentarer:

  1. Vi har ALLA sådana dagar ibland. Men kom ihåg, "det är inte dagarne på dagarne utan dagarne med dagarne i dagarne vi minns."

    SvaraRadera
  2. Åh, jag hade precis ett sånt utbrott i helgen och H konstaterade kallt: Mamma, när du och jag bråkar förvandlas jag till en fyraåring och du till en treåring...

    Då fick vi skratta lite i stället.

    Men det är hemskt. Tur att det inte är så ofta det händer...

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha!!! Den var bra C!!
    Je je je de e dagerna

    SvaraRadera