tisdag 12 oktober 2010

Mörkret.....

Nu är det mörkt ute! Och kl är bara halvsju!!! jag tycker inte om mörkret, kylan och denna långa vinter som vi har, iofs så gillar jag snön och allt med det men måste den vara så låååååång??
Mörkt på morgonen och mörkt när man kommer hem från jobbet:(
Nej nu lät jag lite som en "bitterfitta" jag har ju faktiskt en hel del att se fram emot, tex i helgen blir det Ladies Night i Sthlm med min svägerska Cia det ska bli kanon!! (jag vann biljetterna) Tjohooo!!
Och om 2 veckor ska jag till Gbg och träffa my BFF Paulina hon har gett mig en SPA-helg inkl. allt!!! i 40-års present. Hon är ju bara så underbar, jag längtar såå, och det ska bli så härligt att äntligen få ses igen för det var så längesen... Can´t wait!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar