söndag 10 november 2013

Längesen...

Nu var det såå längesen jag skrev nåt igen... Det är svårt att skriva saker så att det känns intressant för andra att läsa... Alltså vem bryr sig om vad som händer i mitt liv liksom... Hursomhelst Just nu är vi halvt på G att röra på oss från Örsundsbro till Uppsala!! Det är sjuuukt spännande men lite läskigt oxå... Vi är trygga i vårat hus och barnen trivs. Men vi har kommit fram till att detta måste ske förr eller senare för just nu känns det som att man sitter i bilen för jämnan... 
2 barn i skola i Uppsala och ett i Skolsta. 
Mannen jobbar i V-ås och jag i Uppsala
Äldste sonen spelar basket 3 ggr/v och yngste hockey snart 2gg/v i Enköping!! Och däremellan ska man försöka göra nåt med O oxå. Han kräver inte så mycket men ack så viktigt att få honom att göra ngn fysisk aktivitet..annars blir det mest dator och spel... Ja livets pussel är inte lätt så därför ska vi göra allt som går för att förenkla vår situation för våran familj. 
Tack och hej! 
Och kram till alla fantastiska pappor därute!! 😊

1 kommentar:

  1. Hallå, har du uppdaterat! Gud vad roligt. Jag fick det i mitt rss-flöde idag (åtta dagar senare typ) men är ändå jätteglad. Mer bloggande tå folken!

    SvaraRadera