måndag 23 januari 2012

Fullt upp!

Här hemma blir det fullt ös i 3 dgr då mannen är på utbildning uppe i Tällberg och har det gött...Själv får jag dra lasset här med lämning o hämtning o morgonfix o kvällsfix o middagsfix, men det är mysigt oxå på ett sätt då man faktiskt umgås mer med barnen när man är själv med dom på ngt underligt vis så blir det så.. Måste försöka bli bättre på att göra saker med barnen, men det är såå svårt att hinna/orka med när ekorrhjulet spinner..ibland känns det som om vi borde göra ngt drastiskt medans barnen fortf är relativt små. Flytta till andra sidan jordklotet lr Spanien lr vad som hellst, jag bara känner så här; Vafan vare så här livet skulle se ut?? Alltså jag vill inte byta bort min familj lr så men ja ni vet!!! Ja ja det händer inte över en natt iaf... Ha det gött!/Natti 

3 kommentarer:

  1. Precis exakt sådär tänkte jag när jag körde för att hämta Eden från dagis...

    http://ansgarssyskon.se/2012/01/att-hamta-e

    Vågade inte skriva ut alla mina tankar eftersom jobbkollegorna läser min blogg men grejen är att jag vill ju fokusera på VÅR familj mest. Hur skall man då göra med sitt jobb?

    Jag tänker precis som du. Vad säger du, skall vi flytta till Spanien? =)

    SvaraRadera
  2. PS, förresten, kul att du bloggar igen =)

    SvaraRadera
  3. Ja bloggar o bloggar vi får la se!!;) ska försöka!! Jopp du vi drar till Spania!!!:)

    SvaraRadera