söndag 29 januari 2012

Livets konstiga vägar...

Sent igår kväll fick jag veta att en kompis till Olle o Martins klasskompis lillebror fått leukemi och att dom fick veta det i torsdags:( Han är bara 8 år, livet är så orättvist. Jag tänker på vilken resa dom har framför sig med behandlingar och cellgifter...
Och att inte veta... Vi tar alltid alla dagar för givet, livet är en gåva och man måste ta vara på varje dag/varje sekund så mycket som det bara går! Att få vara frisk och kry är inget man ska ta för givet och det blir man påmind om när ngn i ens närhet blir drabbad. So live each moment like your last och krama dina nära o kära...
Känner mig lite ledsen just nu men jag har inget kaos i mitt liv, tänk vilken kaos det är för alla familjer där ute just nu som just fått veta att deras barn fått cancer!! Det är något att fundera över hur livet tar sina konstiga vägar... <3

1 kommentar:

  1. Ja, det är det verkligen. Är så ledsen för deras skull =(

    SvaraRadera